Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

και το ονομα μας???ποιο???

ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΕΙΧΑΜΕ ΠΕΙ ΓΙΑ PANTHERS WOMEN CLUB.ΕΙΧΑΜΕ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙ ΟΛΕΣ.ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΟΜΩΣ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΗΡΘΑΝ ΟΙ ΑΣΧΗΜΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ.ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΠΑΝΘΗΡΕΣ,ΟΙ ''ΜΕΓΑΛΟΙ'' ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΛΕΝΕ ΜΕΡΙΚΟΙ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΔΕΣ,ΟΙ ΙΔΡΙΤΕΣ ΤΩΝ ΠΑΝΘΗΡΩΝ ΗΤΑΝ ΜΑΖΙ ΜΑΣ.ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΟΜΩΣ,ΟΙ ΨΕΥΤΟΜΑΓΚΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΑΝΤΙΡΗΣΗ.ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΡΕΖΙΛΙ Κ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΑΚΟΥΣΑΣ ΤΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΑ ΑΥΤΑΚΙΑ ΜΑΣ...ΕΤΣΙ ΕΙΠΑΜΕ Κ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΥΠΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ,ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΑΥΤΟ." Κ Υ Α Ν Ε Ρ Υ Θ Ρ Ε Σ ".ΤΙ Κ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ"ΠΑΝΘΗΡΕΣ'?ΜΕΣΑ ΜΑΣ ΠΑΝΘΗΡΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΝΙΩΝΙΟΙ ΕΙΤΕ ΜΑΣ ΛΕΝΕ "ΚΥΑΝΕΡΥΘΡΕΣ" ΕΙΤΕ "ΙΩΝΕΣ" ΕΙΤΕ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΥΠΑΡΧΕΙ.....ΕΓΩ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΧΩ ΝΑ ΚΑΝΩ.ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΟΙ ΤΣΙΡΛΙΝΤΕΡΣ ΤΟΥ ΠΑΝΙΩΝΙΟΥ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΙ PANTHERS GIRLS?ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΠΟΥ  ΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΣΗΜΑ ΤΟΥΣ ΤΟΝ ΠΑΝΘΗΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΦΟΥΣΤΑ?ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΡΕΖΙΛΙ?ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ?ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΩ  ΝΑ ΘΙΞΩ ΤΙΣ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΚΟΠΕΛΕΣ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΤΣΙΡΛΙΝΤΕΡΣ ΑΛΛA Κ ΟΠΑΔΟΙ ΤΟΥ ΠΑΝΙΩΝΙΟΥ Κ ΕΙΝΑΙ Κ ΔΙΠΛΑ ΣΤΙΣ ΚΥΑΝΕΡΥΘΡΕΣ.ΑΡΑΓΕ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ......?  

10 σχόλια:

vassilis είπε...

Ο καθένας μιλάει για τον ευατό του. Μπορεί εσείς να αισθάνεστε όλοι πάνθηρες εγω όμως που είμαι μια ζωή Πανιώνιος δεν αισθάνομαι καθόλου. Μάλλον θα έλεγα θεωρώ γελοιότητα την προσπάθεια ταύτισης του αρχαιότερου ελληνικού συλλόγου με ένα club οπαδών που μάλιστα κατηγορείται και για διάφορα όπως τελευταία είδαμε.

Καλή σας επιτυχία στην προσπάθεια σας αλλά θα σας παρακαλούσα να μην γενικεύετε.

amanAM είπε...

Συμφωνώ με τον Βασίλη. Εγώ είμαι Πανιώνιος, δεν ήμουν ποτέ Πάνθηρας.

Άλλωστε, όταν έγινα Πανιώνιος, δεν υπήρχαν Πάνθηρες. Τον μόνο πάνθηρα που γνώριζα, ήταν τον Ροζ Πάνθηρα είτε σε κινούμενο σχέδιο, είτε σαν ταινία του Πήτερ Σέλλερς.

kyanerithres panionios women club είπε...

ΔΕΚΤΗ Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΚΥΡΙΟΙ.ΒΑΣΙΛΗ ΕΙΠΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΑΠΟ ΠΑΝΙΩΝΙΟΥΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΗΛΙΚΙΩΝ ΤΑ 31 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ.ΟΜΩΣ ΕΧΩ ΛΑΘΟΣ ΟΠΩΣ ΕΙΔΑ Κ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΕΑΝ ΘΕΩΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΙ ΤΟΝ ΠΡΟΣΕΒΑΛΑ.ΤΟ ΘΕΜΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΙΣΗ ΜΟΥ.ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΘΗΡΑΣ Κ ΠΟΙΟΣ ΟΧΙ.ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΙ ΕΦΕΡΑΝ ΑΝΤΙΡΗΣΗ ΣΕ ΕΜΑΣ ΝΑ ΦΕΡΟΥΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ PANTHERS ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΡΕΖΙΛΙ.ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΜΕΡΑ

amanAM είπε...

Και τι συνέπειες θα είχατε εάν είχατε γράψει στα τέτοια σας τις αντιρρήσεις τους?

Εγώ για παράδειγμα, ονόμασα το blog μου panionios-gr. Εάν κάποιοι είχαν αντίρρηση ας πούμε, γιατί θα έπρεπε να τους ακούσω και να το ονομάσω Κυανέρυθρος-gr?

Πως μπορεί κάποιος να σας πιέσει για το όνομα του κλάμπ σας?

kyanerithres panionios women club είπε...

ΜΩΡΕ ΑΝ ΘΕΛΑΜΕ ΘΑ ΤΟ ΛΕΓΑΜΕ ΚΑΙ ΜΟΥΖΑΧΕΝΤΙΝ.ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑΜΑΣ ΕΜΠΟΔΙΣΕΙ.ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΓΚΡΙΝΙΕΣ ΕΙΠΑΜΕ na onomastoyme "kyaneryures"ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΕΛΙΚΑ

amanAM είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
amanAM είπε...

αφού λοιπόν σας αρέσει το κυανέρυθρες, και αφού δεν ήταν τόσο σημαντικό για εσάς να ονομαστείτε πανθηρίνες, προς τι τα παράπονα ότι δεν άρεσε στους πάνθηρες να ονομαστείτε πανθηρίνες?

Μίλησες για αντιδράσεις, για πιέσεις κλπ. Για ομόφωνη απόφαση για το όνομα, αλλά μετά κάνατε πίσω... Τώρα το αλλάζεις. Λες πως απλώς υπήρξαν κάποιες γκρίνιες. Έχω την αίσθηση πως είσαι μπερδεμένη.

kyanerithres panionios women club είπε...

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΗ ΟΥΤΕ ΑΛΛΑΖΩ ΚΑΤΙ.ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΟ ΟΝΟΜΑ,ΔΕΧΤΙΚΑ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΟΛΛΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΣΕ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΜΕ ΕΠΕΡΝΑΝ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΩΡΕΣ ΑΝΩΝΥΜΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΟ,ΕΠΕΜΕΝΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΜΑΣ Κ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΝΤΑΣΕΙΣ,ΓΚΡΙΝΙΕΣ Κ ΔΙΑΜΑΧΕΣ ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΠΑΝΙΩΝΙΟΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΜΕ ΟΜΟΦΩΝΑ ΠΑΛΙ ΝΑ ΟΝΟΜΑΣΤΟΥΜΕ ΚΥΑΝΕΡΥΘΡΕΣ.ΕΑΝ ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΟΥ Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΑΝΘΗΡΕΣ ΠΟΥ ΕΦΕΡΑΝ ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ Κ ΤΟΥΣ ΡΩΤΑΩ ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΣΙΡΛΙΝΤΕΡΣ ΤΟΥ ΠΑΝΙΩΝΙΟΥ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΙ PANTHERS GIRLS ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΩΣ ΣΗΜΑ ΤΟΝ ΠΑΝΘΗΡΑ ΜΕ ΦΟΥΣΤΑ.ΚΑΙ ΛΕΩ ΞΑΝΑ.ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΘΕΣΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ ΚΙΟΛΑΣ.ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΡΙΑ ΟΛΩΝ ΜΑΣ.ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ ΟΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΟ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΝΟΙΩΘΟΥΜΕ ΠΑΝΘΗΡΕΣ,ΟΤΑΝ ΛΕΩ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΕΝΝΟΩ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΥΑΝΕΡΥΘΡΩΝ ΜΕΣΑ Κ ΟΙ ΤΣΙΡΛΙΝΤΕΡΣ ΤΟΥ ΠΑΝΙΩΝΙΟΥ.

amanAM είπε...

Πάντως κι εγώ προτιμάω το ΚΥΑΝΕΡΥΘΡΕΣ!

br fun_atic είπε...

Aυτό που κάνετε είναι πολύ ξεχωριστό. Γι' αυτό θεωρώ ότι το όνομα που επιλέξατε δεν είναι κατάλληλο. Δεν είναι αρκετά φευγάτο. Όλες οι Πανιώνιες είναι κυανέρυθρες... Το βρίσκω κάπως flat.
Αφού είστε ακόμη στα σκαριά να το ξανασκεφτείτε. Το όνομα και το σήμα είναι η αρχή για μια καλή συνέχεια.

Πρέπει να δώσετε πληροφορίες για το πως μπορεί κάποια να γίνει μέλος, τη διεύθυνση των γραφείων σας (αν έχετε) κ.λ.π
Επίσης αυτό που θα είναι ενδιαφέρον θα είναι να προσδιορίσετε τα στοιχεία που σαν κάνουν να ξεχωρίζετε από κάθε άλλο club οργανωμένων. Το ότι είστε γυναίκες είναι κάτι, αλά από μόνο του δεν φτάνει...